shame - lil happy lil sad、Sophy

恋爱中总有些刻画深刻的痕迹在心里的角落里,时不时会睹物思情地冒出来。。。


I'm jus lookin on my life n im failed
挫败时审视自己的一生.
I'm jus lookin on myself n i drain
将死时打量自己的面孔.
I'm jus cutting til i can't feel the pain
割裂皮肤直至麻木无感.
I jus cut her then we smoke on some flame
刺死她 我们在火光中灰飞烟灭.
I look back n fucking everything has changed
回首一切都他妈的物是人非.
She said she loved me and i couldn't say the same
无法回应她说的那句'我爱你'.

I ran away n did some drugs yeah I'm ashamed
我逃避嗑药并对此羞愧不已.
I knew she loved me when she kissed me in the rain
在雨中吻我时 她一定爱过我.
you say you love me but what for?
你为何对我情有独钟?
I say give me reasons but you won't
而你永远给不出个理由.
you say you want me but you don't
你所谓的渴望似乎一文不值.
If u dont need me whats the point
若我从不被需要那意义何在?
Was a fool for all your lies
我在谎言前是个傻瓜.
Cut the pain out on my thighs
刀刃割去大腿的疼痛.
You don't look me in the eyes
你从不正视我的双眼.
Pop some pills and pray I die
咀嚼药片我得以安息.
Got some loud fading in the rain
雨声掩饰沙哑的咆哮.
I thought he loved me when he kissed me on my face
亲吻我脸颊时 他一定爱过我.


评论
热度(1)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER