Drive - Tyzo Bloom

交付于心,何尝不是信任的开始。。


You can see my colors
你可以看懂我的样子
Illuminate those stars lost in my mind
照亮我迷失方向的心灵
You can see right through me
你对我了如指掌
It's burning whole like case behind my eyes
想爱的激情溢于眼眶
You can paint my senses
你能勾画出我的气质
All I want is your burst strokes in my span
我渴望你在我的世界里爱得歇斯底里

I can be your canvas
我希望做你的画布
You can draw me any way you think is right
你可以拿起画笔在上面作一幅异想天开的画
I can let I feel
我能够感受到
Deep your all that I think about
你的一切
This time I'm all yours
我会把心交付于你
So take the wheel and
所以让我们去兜风吧
Drive Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
现在出发
Take Take Take the wheel
自己掌控方向
Take Take
掌控方向
Dri-Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
出发吧
Take the wheel and drive
让我们一起去兜风吧
You can take me faster
在一起的日子总是过得很快
I'm racing you as a skin-and-lips color-like
物换星移
You are the only pilot
你是我永远的唯一
And the way that you flying me as I just lose my mind
让我们这样无拘无束的相爱吧,我把心丢在了你那里
I can let I feel
我感受到
Deep your all that I think about
我想把你占为己有
This time I'm all yours
我也将全部的自己交付与你
So take the wheel and
所以让我们出发去兜风吧
Drive Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
出发吧
Take Take Take the wheel and drive
让我们一起去兜风吧
Drive Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
出发吧
Take Take Take the wheel
一起去兜风吧
Take Take
去吧
Dri-Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
现在出发
Dri-Dri- Dri- Dri- Dri- Drive
即刻出发
So take the wheel and drive
让我们一起去兜风吧
Take the wheel and drive
一起去兜风吧


评论
热度(3)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER