Better For You - Lemon.

喜欢这首歌清淡的调调,

改变不是为别人,为的是做最好的自己。。。


Better for you, better for you
为你,变得更完美
Better for you, better
为你,变得更完美
Better for you, better for you
为你,变得更完美
Better for you, better
为你,变得更完美
How could I be better for you?
为你,我怎样才能更完美?
Is there something I could do?
我还能做些什么?

'Cause I wanna make it better, for you
因为我想变得更完美,为你

Wait a minute, isn't that what I always do?
等一下,我不是一直都那么完美吗?
You don't think I'm stupid, do you?
你不会嫌我笨,是吗?

How can I show you it's my truth
我该怎么告诉你那就是真实的我
'Cause I don't think I'm stupid, do you?
我不觉得我笨,你觉得呢?

I don't believe it even if you want me to
即便你让我猜,我还是不相信一切都结束了
Guess it's oh, oh, oh, oh, oh, over
我猜一切都结束了
Guess it's oh, oh, oh, oh, oh, over
我猜一切都结束了
How could you better for me
对我来说你还能再完美些吗?
'Cause there's something more I need
因为我需要的更多
But you could not be better for me
可是你不能再完美了
'Cause I need more than you could ever try to be
因为对你我永远都不会满足
Do you think you're stronger than me
你以为你比我坚强?
'Cause I'm lost and I am weak
因为我迷茫我脆弱
And you wanted to be stronger than me
你希望比我坚强些
So I believe that I could never leave
所以我相信自己绝不会留下来

Guess it's over 'cause you told me so
既然你都这么说了我猜一切都结束了
Didn't you?
难道不是吗?
That's right you told me this time
这次你说我猜对了

But if you think I'm gonna live alone
但是如果你以为我会独自生活
Quiet home
在家里慢慢平复伤痛
Then you are out of your mind
那你就想错了

Guess it's oh, oh, oh, oh, oh, over
我猜一切都结束了
Guess it's oh, oh, oh, oh, oh, over
我猜一切都结束了
How could I be better for you?
为你,我怎样才能更完美

Is there something I could do?
我还能做什么
'Cause I wanna make it better, for you
因为我想为了你而更完美

Wait a minute, isn't that what I always do?
等一下,我不是一直都是这样完美吗?


评论
热度(8)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER