Roses - Spire、The Marphoi Project

Hey it is beautiful
嘿 它多美
How a single drop can be so hard
为何一滴雨水都如此稀有
Hey it is strange you know
嘿 你知道它很奇怪
When you feel alone even if you're not
在你不孤独的时候感到孤独
I can see your place in the fog
我能看到你在在雾中
I don't wanna shiver
我不想打碎这些

Let me in
带走我
Please don't leave me here in the cold
请不要将我留在这个冰冷的地方
When I'm so afraid
当我害怕
I will do whatever they say
无论他们说什么我都会照做
So just take me out of the cold
所以请将我带离这个冰冷的地方
Say it's all my fault
说这些都是我的错
I hide my eyes with boring roses
我用孤独的玫瑰隐藏我的眼睛
Say, you don't want me to
告诉我你不想我这么做
Open your door, help us through this
打开你的心门,带我度过这些劫难
-I can't live without you-
没有你我无法生活
You say that I'm stupid
你说是我太天真
Please go away
叫我离开你
Things you say are always the same
你的那套说辞一成不变
You may be so afraid
或许你也同样害怕
But I won't do whatever you say
无论你说什么我都会照做
So have fun with your boring roses
祝你和你那些孤独的玫瑰玩得开心
Oh my darling can you see
噢 亲爱的 难道你还不明白
What I say to you
我跟你说过的
I leave you here Boring roses
我将你的孤独的玫瑰留下
For you
陪伴孤独的你


评论
热度(5)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER