I Took A Pill In Ibiza (Conor Maynard & ANSON Remix Cover) - ANSON、Conor Maynard、Mike Posner

 Conor Maynard的嗓音天生忧郁,

这首歌也像嗑药般,歌词乱,但透着伤情悲怀。。。


I took a pill in Ibiza
我在伊比萨岛上磕了药
To show Avicii I was cool
只是为了让Avicii以为我超酷
And when I finally got sober, felt 10 years older
而当我慢慢清醒过来 却感觉老了十岁
But fuck it, it was something to do
但是去他妈的 我乐意
I'm living out in LA
我住在LA
I drive a sports car just to prove
开着跑车 只是为了证明

I'm a real big baller cause I made a million dollars
我厉害的不行 因为我赚了一百万美金
And I spend it on girls and shoes
然后把它花在女孩和鞋上
But you don't wanna be high like me
但是你不想和我站的一样高
Never really knowing why like me
像我一样永远不懂为什么
You don't ever wanna step off that roller coaster and be all alone
你不会想过完刺激的生活到头来独自一人
You don't wanna ride the bus like this
你不想搭这样的巴士
Never knowing who to trust like this
不知道可以相信谁
You don't wanna be stuck up on that stage singing
你不想被困在舞台上歌唱
Stuck up on that stage singing
困在舞台上歌唱
All I know are sad songs, sad songs
我所知了的都是悲伤的歌
all I know are sad songs, sad songs
我所知了的都是悲伤的歌
I'm just a singer who already blew his shot
而我只是一个过气的歌手
I get along with old timers
我总和过去绑在一起
Cause my name's a reminder of a pop song people forgot
因为我的名字只会使人们想起一首早已被忘记的流行歌
And I can't keep a girl, no
我也没办法和一个女孩长期相处
Cause as soon as the sun comes up
因为每到日出之时
I cut 'em all loose and work's my excuse
我就会想方设法离开她们 而工作就是我的借口
But the truth is I can't open up
但真相是我没办法向别人袒露自己
you don't wanna be high like me
你不想和我站的一样高
Never really knowing why like me
不知道可以相信谁
step off that roller coaster and be all alone
你不会想过完刺激的生活到头来独自一人
You don't wanna ride the bus like this
你不想搭这样的巴士
knowing trust like this
不知道可以相信谁
You don't wanna be stuck up on that stage singing
你不想被困在舞台上歌唱
Stuck up on that
不想被困住
So come on let it go
所以算了吧,这些都让他随风去吧
Just let it be
不要为了什么去将就自己
Why don't you be you
为什么不做你自己
And I'll be me
像我就做我自己
Everything's that's broke
然后所有事就迎刃而解
Leave it to the breeze
让所有事都随风而去
Why don't you be you
为什么不做你自己
And I'll be me
像我就做我自己
And I'll be me
像我就做我自己


评论
热度(3)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER