For U - Hannah

为你沉沦,为歌迷醉。。。


There's something in there
内心中涌动
I can feel it taking over
我能感觉到这感觉正控制着我
My senses are on fire
让我心潮澎湃
There's a cool commotion
我内心躁动不已
The lights they flash around me
你目光如炬
Lights they flash
当你看着我的时候

As you're looking into my eyes
我觉得自己像站在闪光灯之下
I'm falling quickly
我想我爱上你了
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
I forget heartbreak
心跳瞬间停止
My heart get speed
心跳突然加快
For u~~~~~ooo~~
只因为你
For u~~~~~o
为你沉沦
These things like a dream
一切如梦幻般美好
My heart skip a beat
我的心跳突然漏了一拍
For u~~~~~ooo~~
只因为你
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦

Could this be the real thing
这美好的一切是真实的吗?
Or else my heartless illuminating
还是我的想象?
Can in the remember wind
不曾记得何时起,
I've had got this feeling
我爱上了你
Now you've known my weakness
现在你已深知我的弱点
You've known~
你就是我的弱点
So this is all or nothing
我要么得到你,要么彻底失去你
I can hear my mind rushing
思绪万千
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
I forget heartbreak how to breath
我忘记了如何呼吸
My heart skip a beat
心跳突然漏了一拍
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
These things like a dream
一切如梦幻般美好
My heart skip a beat
心跳突然漏了一拍
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦

Could this be the real thing
这一切是真实的吗?
Or else my heartless illuminating
还是我的想象?
Could this be the real thing
这一切是真实的吗?
Or else my heartless illuminating
还是我的想象?
Can this be the real thing
这一切是真实的吗?
I can hear my mind rushing
思绪万千
I forget heartbreak how to breath
我忘记了如何呼吸
My heart skip a beat
心跳突然漏了一拍
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
These things like a dream
这一切是真实的吗?
My hearts get speed
还是我的想象?
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo
为你沉沦
ha a ha a
为你沉沦
For u~~~~~ooo~~
为你沉沦
ha a ha a
为你沉沦
For u~~~~~o
为你沉沦
For u~~~~~ooo~
为你沉沦


评论
热度(9)

© Sunshine For Everle | Powered by LOFTER